مینی ویدئو پروژکتور

ساخت وبلاگ

نوع جدید از ویدئوویدئو پروژکتور ها مینی ویدئو پروژکتور می باشد که استفاده ی بسیاری از آن در محیط های آموزشی می شود. ابتدا ویدئو پروژکتور ها به شکل و اندازه های بزرگ و جاگیر تر بودند ولی با بالا رفتن علم و تکنولوژی مینی ویدئو پروژکتور پا به عرصه گذاشتند که با توجه به اندازه ی کوچک تر آن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. امروزه استفاده ی زیادی از مینی ویدئو پروژکتور در بخش های مختلف اداری و آموزشی می شود. تصاویر از مینی ویدئو پروژکتور بر روی دیوار سفید و یا صفحه ی سفید ایجاد می شود و بزرگ نمایی می گردد.

از نمونه های مینی ویدئو پروژکتور به دلیل کاربردی بودن و همچنین سبک بودن حتی در خانه هم استفاده می شود. در ابتدای تولید مینی ویدئو پروژکتور ، ساخت این وسیله به صورت نادر یافت می شود ولی با روی کار آمدن مینی ویدئو پروژکتور و بالا رفتن طرفداران آن ساخت مینی ویدئو پروژکتور به تعداد بالا رسید و امروزه در بیشتر مراکز و دانشگاه ها و محیط های اداری از مینی ویدئو پروژکتور استفاده های کاربردی زیادی می شود. نام دیگر مینی ویدئو پروژکتور ، پیکو  ویدئو پروژکتور است که از نام آن مشخص است که مقیاس کوچک تری دارد.

 مینی ویدئو پروژکتور یا پیکو ویدئو پروژکتور تقریبا یک پوند وزن دارند در صورتی که نمونه های بزرگ تر از آن حدود سه پوند وزن داشتند و این یعنی مینی ویدئو پروژکتور یک سوم مدل های قبل از خود را دارد. با پیشرفت مینی ویدئو پروژکتور سازندگان آن باتری را از مینی ویدئو پروژکتور حذف کردند. عمر ال ای دی موجود در مینی ویدئو پروژکتور بسیار بالا بوده و چندین برابر نمونه های قبلی می باشد. مینی ویدئو پروژکتور با گرفتن سیگنال ها از کامپیوتر یا مموری و دستگاه های دیگر آن را از طری لنز خود بر روی صفحه نمایش می تاباند و برای همه قابل مشاهده است. فروشگاه اینترنتی نیزا کالا دارنده ی بهترین انواع ویدئو ویدئو پروژکتور و انواع مینی ویدئو پروژکتور می باشد.

مینی ویدئو پروژکتور...
ما را در سایت مینی ویدئو پروژکتور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا niza28 بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 12:33